Een koppel heeft hun verblijf van drie weken in een vijfsterrenresort eerder beëindigd vanwege de aanwezigheid van een rioolgeur in hun kamer en het voortdurende geluid van technomuziek bij het zwembad.
Clive Murray (65) en zijn vrouw Rosie (52) uit Macclesfield, Cheshire, boekten hun verblijf all-inclusive in Hotel Riu Touareg op het eiland Boa Vista in Kaapverdië via TUI.
De vakantie, die bedoeld was als ontspannende break, veranderde al snel in een teleurstelling.
Clive, een voormalige technicus van de luchtlandingsdienst in het Britse leger, was verbaasd over de staat van hun hotelkamer.
Er hing een rioolgeur in de kamer, de douchekop was defect en de spoelknop van het toilet viel herhaaldelijk van de muur.
Ondanks herhaalde klachten bij TUI-vertegenwoordigers op locatie, werden de problemen niet verholpen.
Na twee weken besloot het stel de overlast te ontvluchten door uitgebreide wandelingen langs het strand te maken.
Vervolgens reserveerden ze een Airbnb in Sal Rei, de grootste stad van het eiland, en brachten ze vijf nachten eerder dan gepland door in het hotel.
Clive en Rosie, die meer dan £3.000 uitgaven tijdens hun vakantie, voelden zich in de steek gelaten door het gebrek aan actie van TUI.
Ondanks al hun inspanningen om hun verblijf te veraangenamen, bleef hun vakantie een tegenvaller. Clive benadrukte dat hij na deze ervaring nooit meer met TUI zal boeken.
Het koppel hoopte op een ontspannen vakantie na een stressvolle periode, maar werd geconfronteerd met voortdurende ongemakken en geluidsoverlast.
Een stel heeft hun drie weken durende vakantie in een vijfsterrenresort vroegtijdig afgebroken vanwege de geur van riool in hun…