De laatste tijd krijgt Bas Smit steeds vaker bakken met kritiek over zich heen. De altijd vrolijke en goedlachse Bas is niet alleen de man van Nicolette van Dam maar ook een keiharde ondernemer.
Onlangs was er het Amsterdamse Zomer concert, mede georganiseerd door Bas en Nicolette, en deze liep volledig in het water.
Het regende klachten op social media over deze editie van de Amsterdamse Zomer. De drank was uitverkocht, het bier was lauw en de rijen waren gigantisch.
Bas heeft ook een flitsbezorgdienst genaamd Zapp en ook deze ligt steeds vaker onder vuur. Het Parool sprak enkele werknemers van Zapp.
Deze werknemers melden dat afspraken na de afkoop van hun contracten niet nagekomen worden door de werkgever.
Tevens zou het personeel duizenden euro’s meekrijgen na afkoop van het contract maar daar is niets van gebleken meldt Het Parool.
Uiteraard was Bas Smit zaterdag ook aanwezig op de Canal Parade in onze hoofdstad. Hij was daar met een doel en dat is het promoten van een andere onderneming.
Tussen alle boten door was Bas te vinden op een varende auto, en uiteraard viel deze auto ontzettend op tussen alle andere boten.
Bas wilde reclame maken voor zijn Rosé-onderneming en dus zat de auto helemaal volgeplakt met stickers. Op de motorkap stond er voor de vorm nog wel een regenboog.
Op de Instagram-pagina van Nu.nl zijn prachtige foto’s van deze zaterdag gepubliceerd en ook Bas Smit is te zien op een kiekje.
Onder de foto’s valt harde kritiek te lezen. “Die verschrikkelijke Bas misbruikt de Pride om zijn wijn te promoten. Geld geld geld.”
Een ander zegt: “Hij gebruikt alles om z’n shit te promoten, niet alleen pride, d0odziek word je ervan.” Swipe door naar de derde foto om Bas te zien in zijn opvallende bolide: