Liedje op songfestival heeft positieve gevolgen voor Joost Klein: ‘het beste wat kon gebeuren’
Ondanks het missen van zijn optreden tijdens de Eurovisiesongfestival finale afgelopen weekend, heeft Joost Klein een aanzienlijke toename in populariteit waargenomen.
Zijn nummer “Europapa” domineert momenteel de Spotify-hitlijsten in diverse landen en de bijbehorende videoclip heeft al meer dan 27 miljoen views op YouTube verzameld.
Bovendien is zijn Instagram volgersaantal spectaculair gestegen; hij telt inmiddels 1,5 miljoen volgers.
Expert op het gebied van marketing, Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’, vertelde aan Editie NL dat, ondanks de pech die Klein had, de situatie positief heeft uitgepakt wat betreft zijn bekendheid.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.